I rymden finns inga känslor

Gaah! Godis borde förbjudas på denna planet. Eller för mig iallafall. Slutar alltid med att jag äter alldeles för mycket. Och varför lät jag Rickard övertala mig att spara godiset som blev över från bion igår? Nu sitter jag ju här och vräker i mig igen. Can´t help it!! Hursomhelst, vi var och såg i rymden finns inga känslor igår, och för att vara en svensk film var den riktigt bra faktiskt! Man satt inte och störde sig på det överdrivna skådespeleriet som man annars gör.

Ikväll verkar det vara fest lite överallt men jag vet inte om jag har någon lust.. Fast det känns tråkigt att bara sitta här hemma för sig själv. Vi får se vart framtiden tar oss..


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Kul att läsa din blogg! <3

2010-09-11 @ 20:41:21
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0