I keep dancin on my own

Sömnen i natt var lika med de senaste två, vaken och sovandes om vart annat. Klockan hann bli rätt så sent igår innan jag la huvudet på kudden. Stod och dansade i mitt gamla rum framför min garderob med stora spegeldörrar. Bara jag och musiken. Love it. Min favoritsyssla här hemma.

Måste sminka mig lite snabbt, och klä på mig helst, innan jag ska dra iväg och möta upp Tessan för lite lunch. Sen ikväll blir det till att ladda inför morgondagens tväling. Kommer bli grymt! Jag ska vara lagledare för första gången. Spännande, haha. See ya!


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Yjohooo, vad kul - imorgon kööör vi! Kan inte helelr sova, vad fan händer? :)

2010-09-24 @ 10:35:54
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: julia

fullmånen som spökar och förstör sömnen kanske? :P

2010-09-24 @ 11:11:24
URL: http://itismyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0