Högsång i bilen

Vad skönt det är att ha tillgång till bil. Även fast jag bor rätt central i stan känns det som en dryg bit att gå. Med bil är man hemma på ett ögonblick. Plus att det är mkt roligare än att gå! Jag brukar alltid ha högsång i bilen när jag åker själv. Radion på högsta nivå, sen får man sjunga hur fult eller fint man vill! Hahaha

Hemma från dansen nu. Mamma har köpt popcorn till mig. Vad söt hon är <3

Lite Dagens:

Mys:
Köpisrunda plus fik med Emelie :)

Mat: Spagetti med ostsås och kassler. Mums!

Klädsel: Svarta leggins, brunmelerad cardigan, svart spetslinne och de nya stövlarna.

Olyckor: Förstört två naglar (Hon på "Mina naglar" har semester, suck), tappade en svart ögonskugga på mammas fina vita badrumsgolv (nu har hon fått en grå fläck där, varsågod), spillde kaffe över hela brikan när vi var och fika (gubben bredvid tyckte synd om mig så jag fick alla hans servetter, haha)

Humör: Glad och energisk!

Träning: Jazzdans <3

Vill ha men måste stå emot: Kläder inne på Gina

Tanke/idé: Starta egen klädaffär?

Låt:



Bara för att jag sjöng den så "tonsäkert" i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0