Gymmet nästa!

Näe idag SKA jag ta mig till gymmet! Så är det bara. Har inte vart där på hela veckan och det känns ju så meningslöst när man skaffat månadskort. Nästa vecka går det ut tror jag, skönt! Slipper man känna sig tvungen att gå dit. Eller tvungen och tvungen, det är ju faktiskt roligt när man väll är där. Men det är att ta sig dit som är det jobbiga (säger jag som bor några 100 meter ifrån gymmet..) haha vad löjlig jag är. Näe men i själva verket så skulle det inte vara fel att bara ligga hemma i soffan en hel dag tills dansen börjar. Fast i längden skulle inte det heller vara så kul.. Äh sitter och dricker ännu en kopp kaffe och hoppas på att det ska sätta sprätt på energinerverna. Nu får jag sluta vara så jädrans lat här! Borde ju ta hand om den rena tvätten som ligger kvar sen jag tvättade, öhm förra veckan. Hehe. Och disk finns det gott om.. Suck -.-



Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Hejja hejja! Jag premunererar på din också =)

2010-09-16 @ 12:57:47
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0