Gym med Ida!

Då var det fredag igen då! Och hög tid att pallra sig till gymmet. Inte haft orken eller lusten på hela veckan, men nu när man får sällskap ska man ju passa på!

Har suttit och läst Linda Åbergs blogg http://liaberg.blogg.se och man kan ju inte bli annat än galet sugen på att dra iväg utomlands! Kommer aldrig glömma när jag, Ida och Emilia drog till Bulgarien i Augusti 2008! Vi var helt lyriska när vi kom fram till hotellet, kändes som man hade blivit frisläppt från 18 år i fångenskap typ. Allt var så spännande, nya människor, ingen som kände oss, våra regler och vad som helst kunde hända. Vi hade verkligen hur kul som helst! Och jag kommer alltid minnas kvällarna vi var ute och dansade till kl 4 på morgonen, de goda drinkarna, värmen, de trevliga britterna och de konstiga tyskarna, haha! Mycket tokigheter som hände..


Jag och Ida första kvällen i Bulgarien!


Precis när vi hade landat! Vet inte om det var jag som inte kunde hålla kameran still, eller om det var Ida och Emilia som inte var still. Var nog både och..

Gym nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0