Nya kategorier!

Istället för cv-slipning vart det blogg-städning. Hehe. Har suttit och skapat nya kategorier så att det ska bli enklare att hitta det man vill läsa om! I kategorin Blandat kan ju vad som helst platsa. För att specificera bloggen lite har jag nu skapat kategorierna: Dansen, där allt handlar pm dans såklart. Lite videoklipp och musiktips kanske. I Inhandlat hittar ni det jag slösar pengar på, hehe. Minnen är en kategori som just det, innehåller mina minnen. Bra som dåliga. Sen kommer kateogrin Sabina där alla inlägg handlar om MIG! (iofs så gör ju hela bloggen det, haha) Men lite bilder på mig och annat kommer finnas där. Och sist men absolut inte minst har vi Tankar & Känslor där jag delar med mig om vad jag tycker, tänker och känner om allt som har med himmel och jord att göra, plus lite till.





Mobilredigering, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0