Första röstningen

Hej igen bloggen!

Igår var det första gången som jag fick rösta i partivalet. Har varit osäker på vart jag står, men efter att ha diskuterat lite med mamma och känt efter själv så kändes det riktigt bra när jag lämnade in min röst. Häftigt att just jag har vart med och påverkat vilka som ska styra Sverige :)

Idag är det tänkt att jag ska jobba lite på mitt cv. Tänkt ja.. Om jag känner mig rätt kommer jag säkert tänka om och ta det en annan dag. Haha. Tycker det är så jobbigt att hålla på och pillra med sånt. Det blir ju aldrig riktigt bra. Prestationsångest på hög nivå!

Näe ska nog lyfta på arslet och ta mig ut på en promenad kanske? Nu när det inte spöregnar ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0