6 september

Hej igen bloggen!

Har vart sugen på att börja skriva igen ett tag nu, men det har inte kännts så kul när bloggen sett ut som den gjort. Men den här designen får duga tills jag hittar någon med bättre kvalifikationer än vad jag har som kan hjälpa mig haha!

Igår var det invigning av stortorget och dansare från gävles alla dansskolor var med och dansade en koreografi som Benke från Bounce satt ihop till Salem al fakirs låt - 4 o´clock! Vi var utspridda bland publiken (som inte visste om att detta skulle hända, men det hade nog läckt ut till de flesta) så när vi satte igång fick vi knuffa undan ett par stackare. Men resultatet vart nog ganska bra iaf :) och jag hade oturen att hamna mitt framför personer jag kände som hade kameran mitt i ansiktet på mig haha! och jag som kom av mig.. Men roligt var det iaf, och en häftig upplevelse!

Sen gick jag och älskling hem och åt pizza! Pizzerian som ligger här i närheten är den enda jag vet som bakar glutenfria pizzor här i gävle, vilket gör mig väldigt glad! Sen mös vi framför filmen Prince of Percia, fast det var nog bara jag som hängde med för Rickard somna i soffan. Första gången som han sov och jag höll mig vaken under en film, ombytta roller det var intressant..

Efter det la vi oss i sängen och kollade på Solsidan på min nya bärbara dator! Mysigt! Har alltid tyckt om att ha tv:n eller en film i bakgrunden när man ska sova. Men precis när jag hade somnat vaknade jag av att jag mådde så sjukt illa och trodde att jag skulle kräkas. Usch vad rädd jag blev att jag hade fått magsjukan! Men illamåendet gick över och idag mår jag bra! Förutom mensvärken som kommer då och då..urk!

Näe nu är det luchdags och sen ska jag ner på dansen och hjälpa mörk-Lisa med friträningen. Ljus-Lisa behöver vila sin rygg idag så hoppas hon blir bättre snart! :) <3



Benke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0