21 september

Åh vad trött man kan vara då.. Men måste hålla mig vaken tills kvällens avsnitt av idol kommer ut på tv4 play. Har ju längtat som en nörd efter det sen i fredags, höhö.

Idag blev jag inringd av k-rauta för att jobba fram till 16 innan dansen börja. Och såklart har min cykel fått punka (allt går ju bara sönder nuförtiden!) så jag var tvungen att ila iväg till mammas jobb och låna hennes cykel. För att sen spinna iväg till k-rauta. Jobba fem timmar utan lunch! Stressa iväg till dansen. Vilken tur att jag har Lisa som kunde köra uppvärmningen medan jag slängde i mig ett äpple och nötter. Efter dansen ringde jag mamma och beklagade mig att jag inte ätit nåt på hela dagen, så hon blev tvungen att bjuda mig på lunch, hehe. Vart thaimat och jag charmade till mig lite glass och kolasås till efterrätt. Mums, kolasås regerar över chokladsås!

Och efter en varm dusch sitter jag här nu och spänner upp ögonen för att inte somna. Jag SKA se idol! Får se om jag kan somna efter det, nu när jag är ensam hemma. Rickard åkte till Kalmar idag på nån utbildningsresa och kommer inte tillbaka försen på fredag. Hoppas jag finns kvar då och att inga av mina fantasi monster käkat upp mig. Jag är löjligt mörkrädd ska ni veta..



Mammsen <3

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Stackars! Tråkigt med cykeln och allt :( Tur att mammsen pysslar om dig lite!

2010-09-21 @ 21:30:33
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0