Dagens

Åh sängen lockar..Tror jag och nässprayen ska ta och krypa ned och släcka ögonen. Imorgon blir det DANS för hela slanten. Ska vara vikarie för Poppies två fredagsgrupper. Spännande.. Men först ska jag ha privatlektion med söta Hanna :) och sen goa fredags tävlingsgruppen!

Kör lite Dagens:

Humör:
Trött, sur, glad, pirrig, irriterad och ledsen

Klädsel: Bara tråk! Mysisar, rosa tröja och svart typ kofta?

Mat: Ett hav med yoghurt (djuptallrikarna på jobbet är verkligen, just det, djupa!!) musli med tyskt u, mackor. Och en hamburgare efter dansen.

Glömda: Duschen, fan!

Happiest moment: Jazzen!

Tur: Hann med bussen imorse! Haha

Otur: Det där förbannade glaset och tallriken som bråkade imorse och gick sönder av sig själva....

Lathet: Tog bussen från jobbet ner till stan och gick till dansen och satt där i över två timmar bara för att jag inte orka gå hem emellan.

Låt:

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det är den låten jag och Ida dansade till på uppvisningen :D

2010-10-08 @ 11:45:18
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Varför sur och ledsen? :( Ses snart! <3

2010-10-08 @ 13:18:38
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0