Bra dag

Åh vilken bra dag det har varit. Först fick jag super snygga naglar av Amanda på Mina Naglar! Sen blev det en shoppingrunda där jag fynda läckra skor, fint linne, och en helt uuuuunderbar vinterjacka! Som var nedsatt!!! :D synd bara att den var i xs, hade vart pricken över i:et om den fanns i s. Men äh jag är hur nöjd som helst! Äntligen en vinterjacka som inte säger "varning för michelingubben". Sen vart det en mysig lunch på Sahflor´s med Backelin, där det serverades en riktigt god fiskgryta med tillbehör. Och Ann som äger stället gav oss te med pepparkakesmak. Mysigt! :)

Så nu är jag hemma igen efter mina dansklasser. Känns konstigt att kalla det för mitt jobb, för hur kan ett jobb var så otroligt roligt, utvecklande och inspirerande? Jag är lyckligt lottad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0