Just dance

Oj, bloggen hans varken med eller fanns i minnet igår. Gårdagen var fullspäckad av streetdance, och super duktiga Uddansare! 12 pokaler kammade vi hem, varav tre var första placeringar. Det var en bra tävling, förutom ljuset som var katastrof, och fenomenet att killar döms upp just för att dom är killar var lite väl tydligt. Men annars en riktigt lyckad dag i Västerås. Sen när jag kom hem på kvällen var Rickards kompisar här, vi satt och drack lite och jag åt en hamburgare innan mina kompisar joinade nån timme senare. Efter lite skratt, spel och chips beflyttade vi oss ner på korgen där det blev dans! Mycket DANS. Tror verkligen att alla hade skitkul igårkväll.


Bjuder på lite bilder jag snott från Lisas blogg hehe:




Så här ser det ut efter att Uddans har vart på en tävling ;)
Woho ser ni att jag och Lisa fick pris också, för att vi knäppte så bra kort med Lisas kamera, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0