Lyckad kväll!

Var hem till Lisa igår på kvällen där hon bjöd på tacos (ÄLSKA!) och så drack vi bubbel till. Super mysigt har dom det hemma hos sig, och Totti blev jag kär i på en gång. Vill med ha hund! Ska försöka med lite övertalning på Rickard, hehe. Efter maten satt vi och prata, drack, lockade Lisas hår och var ute med Totti en sväng innan det var dags för taxi ner på stan. Vid Heartbreak var det världens kö, men eftersom Lisas man Andreas jobbar där fick vi gå före! Väl inne och avklädda tänkte jag skriva, haha. Menar att efter vi tagit av oss ytterkläderna så var det drinkdax. Mmm njutning! En och annan shoot gled ner också mellan danserna. Men note to self, drick INTE Mintuu igen! Haha var kanske inte det smartaste draget att tacka ja till en liten slurk tjugo i två. Kände mig pigg och glad och inte alls påverkat tills när jag la huvudet på kudden vid tretiden. Wooow vilken karusell det blev. Gick upp och drack vatten och tog några varv i lägenheten för att skaka bort snurret. Men det hjälpte inte. Så jag satte mig ner framför tv:n men jag var såå trött att ögonlocken åkte ihop titt som tätt och jag väckte mig själv för att inte bli för illamående. Hahaha måste sett kul ut. Vid halv 5 vaknade jag upp sovande sittandes i soffan. Då äntligen hade karusellen slutat att sätta igång när jag blundade och jag sov sen som ett barn.

Haha det var min kväll det! Och senare idag vankas det bio med Älskling..





Detta hade jag på mig igår!


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Hahaha, jag somnde direkt! Kommer inte ihåg att jag la mig ens, jäkla mintuu! Men kul var det!

2010-10-11 @ 00:37:49
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Linda Mattsson

haha just ja du va ute oxå..träffade ju dig..men kmr knappt ihåg d xD vet bara att ja tänkte fan ja ska int dricka mer..sen såg vi dig :D men kul hade ja!

2010-10-12 @ 13:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0