Fotogenic I think not

Igår påpekade Lisa att jag bara lägger upp bilder på mig själv där jag ser bra ut, aldrig nå fula bilder som man kan skratta åt. Så roligt, för precis innan hade jag stått och knäppt kort på mig själv och snabbt raderat alla som vart fula och konstiga haha. Men helt ärligt så har jag alltid tyckt det varit lite obehagligt att knäppa kort på mig själv. Speciellt när någon annan gör det. Jag tycker liksom inte att så som jag ser ut på bild, stämmer överens med vad jag ser i spegeln. Många gånger har ett kort på Facebook eller på Bilddagboken förstört en hel kväll bara för att jag tycker jag ser ful ut. Jag vet att jag är otroligt utseendefixerad, har vart det sen barnsben då mamma aldrig fick tillåtelse att bestämma kläder åt mig. Men jag har blivit myckert bättre faktiskt. Tror det försvinner lite med åren, hoppas jag. Så för att träna bort min bildångest lite ska jag nu bjuda på alla fula, konstiga kort som jag hittar på datorn. Enjoy!











Äsch, bajs också! Visa bilder gick inte attt ladda upp. Men aja här är några av fulbilderna jag hitta, eller vågade bjuda på för den här gången ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Heja heja Sabina! Rätt fräsch för att vara 90:a måste jag säga... hahahahah

2010-10-11 @ 00:35:42
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Zandra

¨Åååh vad kul att du lägger upp dom bilderna :D vad mycket vi hunnit göra ;D

2010-10-11 @ 22:40:45
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0