Uppe vaken

Hej Bloggen!

Skrev inget igår kom jag på.. Vi sov länge och sen var jag tvungen att förbereda det sista inför dansen.
På kvällen gick vi hem till Zandras kompis Åke på förfest. Spelade Singstar och drack vin. Såååå trött på det slibbiga körsbärsvinet nu. Vill ha Rosa pantern!! :) Efter det var jag en riktig tråkmåns och gick hem istället för att följa med till Monster. Kände inte för att bara sitta och glo i en soffan och inte orka dansa. Så jag värmde på lite falukorv och poppade popcorn, hehe. Såna grejer får man bara för sig att äta efter man har druckit.

Sällan jag ställer klockan för tidigt. Och kommer sen på att jag kunnat sova en halvtimme till eller mer. Men ändå går jag inte och lägger mig igen. Utan sitter framför datorn och hänger med ögonen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0