Suris Sabina

Åh vad jag kan bli rikigt förbannad på folk som blir sura av ingen anledning. Har lust att skälla ut dom rejält för hur otroligt töntiga, själviska och trångsynta de är. Hatar när man får ett sms som man tolkar som surt, men hur kan man veta? Och sen när man frågar, svarar dom: neeee.... Nehe, men nu är det så att jag vet att när du gör massa smajlsar är du "glad" och när du skiter i dom är det för att visa att du är sur. Du har liksom sagt det till mig personligen. Jag förstår att man inte orkar skriva smajlisar i varje sms. Men varför går man då och säger att man är sur när man inte orkar göra det? Bara en massa onödiga missförstånd. Hahaha nu kommer ingen våga glömma smajlisar när dom smsar med mig ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Haha... jag som nästan aldrig använder smilisar.. fast jag är aldrig sur heller :) Inte i smyg i alla fall! ;)

2010-10-14 @ 13:49:02
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0