Morrn, morrn!

Åh vilka mysiga drömmar jag hade i natt. Befann mig på en dansuppvisning först där Lisa berömde mig för min fina operasång och sa att det var tack vare den nya presidenten.Sen hade jag en hel godisskål framför mig som jag åt så mycket av och som aldrig tog slut, hehe. I den sista drömmen var jag påväg till skolan igen. En sån där mysig höst/vinter morgon när det fortfarande är mörkt ute. Stod och provade vilka kläder jag skulle ha på mig och när jag väl hade kommit ner till bussen såg jag till min förskräckelse att jag hade tagit på mig beige vida byxor, en beige kavaj med rosett och sen ett par joggingskor till det. Snyggt haha! Var nära på att springa hem och byta men då skulle jag ha missat bussen. Så det var bara att gilla det beige läget haha. På bussen träffade jag på mina kära klasskompisar och allt kändes precis som förut. Jag sa till dom att jag faktiskt saknat att gå till skolan, att få träffa dom varje dag och vara tvungen att sätta på sig "riktiga" kläder istället för mjukisar. Efter bussturen kom vi fram till matsalen och det var redan dags för lunch! Jag stod först i kön och fick välja bland alla olika alternativ och grönsaker innan de var slut. Där nånstans slutade min dröm. Trodde aldrig jag skulle säga det här men...Jag saknar nog att gå i skolan! Just att få sätta på sig vilka kläder man vill, träffa kompisar och såklart äta skollunchen! Haha det var alltid högpunkten på min skoltid.


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

hahaha, sköna drömmar!

2010-10-05 @ 10:34:15
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0