Friday

Äntligen fredag! Varför känns det alltid så speciellt och härligt på dessa dagar? Kanske för att det är helg för många, men jag är van vid att jobba på lördagar och söndagar när andra är lediga. Men ändå har jag den här myskänslan varje gång det blir fredag. Sitter nog i från yngre dar.

Idag är det disco på uddans, sen bär det av för inflyttningsfest till Bellas nya lägenhet. Roligt, roligt! Sitter nu och proppar i mig vindruvorna som blev kvar från igår, plus lite chips, hehe. Hmm tror jag kommer ha på mig den nya svarta klänningen idag.. Får se. Eller om jag springer ner på stan och hittar nåt?



Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Vad har jag missat? Bellas nya lägenhet?? Äntligen hemma, går ju inte att vara borta om det händer så myckey hela tiden ;)

2010-10-03 @ 12:27:35
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Sabina

Inte Bella på dansen utan en annan Bella :) Vad har jag missat då? Hur gick det för alla på tävlingen?

2010-10-03 @ 20:18:53
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0