Flyter fram

Vilket flyt jag hade på jobbet idag! Hjälpte en kund med en lina plus hake som han skulle ha till hundvalpskurs. Sen en annan herre som behövde måla en slät yta så den blev skrovlig. Efter det satte jag upp nya etiketter i hyllan och hittade rätt plats på en gång. Brukar vara drygt det där men idag så föll blicken rakt på den sak jag letade efter. Samma sak när en kund frågade efter vart vi hade tändare nånstans, precis när jag tänkte fråga någon annan så "Poff" hängde dom bara där, mitt framför mig. Annars är jag ju ingen stjärna på mitt jobb direkt, hehe. Men idag var jag bra för att vara jag ;)
Önskar jag hade lika mycket flyt med dansen jag håller på med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0