Cv ångest

Suck. Dags att lämna in Cv:n till butiker. Hoppas mamma har skrivit ut dom rätt den här gången. Vi har ju ingen skrivare hemma så jag får be mamma att skriva ut om det är någonting. Och igår när jag var påklädd, fixad och peppad för att bege mig ut i butikerna, då upptäcker jag att det blivit fel vid utskrivningen. Så idag fick jag kämpa mig upp ur sängen för att komma iväg i tid och hämta mina cv:n hos mamma som ligger hemma och är sjuk. Hoppas bara att hon kommit ihåg att skriva ut dom. Vill iväg tidigt, strax efter öppning för att lämna papprerna hos butikerna. Annars skjuter jag upp det en till dag. Är egentligen inte på humör idag.




Myste med dessa igår kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0