Booooooring

Lite mörbultad man vart av massagen.. Tänk att en rätt så liten tjej kan trycka så hårt att man trodde muskeln skulle släppa och gå av. Tror det kom ut nån tår emellan kramperna, men när det släppte så var det riktigt skönt. Bara det att man spände sig så mycket under det onda att nya knutar dök upp. Men efteråt kändes det ändå skönt och avslappnande. Note to self kom ihåg att tvätta av mascaran innan. Var alldeles svart under ögonen när jag var klar, inte så piffigt.

Efter massagen tog jag en promenad, kom hem, åt lunch och vart GRYYYYMT uttråkad. Fy fan varför måste man ha tråkigt? Sämsta känslan ever! Men sen efter lite dans och mysigt bad så vart humöret lite bättre ;) Näe ska aldrig mer ha tråkigt. Punkt.

Därför kommer lite roliga bilder som piggar upp nu :D




Snyggt jag hoppa i mål där va?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag råälskar den där bilden på oss :D <3

2010-10-14 @ 23:24:10
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0