27 oktober

Gud vad onödigt att ta sig ur sängen vid åtta på morgonen och sen få veta att ens möte med Competens är inställt pga sjukdom. Urk! Hahaha vilket fult ord egentligen, urk. Har fått det från alla Kalle Anka tidningar jag läst genom åren ;)

Idag var jag och Rickard iväg till köpis för att kika lite. Ville se om min jacka fanns i s där, men icke. Sen så luncha vi på Ikea och jag gjorde en chansning och åt köttbullar med mos. Big misstake! Magont gånger hundra när jag gick ner till dansen. Hade privatlektion med Carl idag. Verkligen en urgullig kille. Kände att jag fick bra kontakt med honom idag. Annars kan det var lite svårt ibland :) efteråt satt vi och prata länge om allt och inget. När jag frågade honom vad han skulle göra med de tre guldtiorna som han hade i handen svara han:
-En är till dig. Som dricks.
-Jaha eh tack tack, sa jag.
Hahaha hur sött var inte det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0