Vinterland

Vilket härligt vinterväder vi har utanför fönstret. Bara det gör en på super humör :)
Idag ringde jag vikariepoolen för att skriva upp mig för dagis och fritids. Men då sa hon som svara att jag var välkommen att skicka in mitt cv när de hade annonser uppe, eftersom jag inte har någon utbildning. Men enligt mina rykten ska ju nästan vem som helst få skriva upp sig. Så vart lite förbannad. Jag har ju erfarenhet från dansen och så, och min jobbcoach hade haft tjejer som ringde dit och fick jobb UTAN ERFARENHET! Hon måste ha gett mig fel nummer, eller så var det tjejen i telefonen som missuppfatta mig. Jaja nog om det.

Undra om man ska ta och testa de nya vinterskorna på en härlig promenad? Fast egentligen borde jag ta mig till gymmet nu när man lagt pengar på månadskort och allt. Hmm, och båda sakerna orkar jag faktiskt inte, haha.
Vi har byggt ett fint berg av disk inne i köket som behöver försvinna. Suck.



Bild tagen vid nyår. Vi var i Rickards familjs stuga och åkte skidor i backen alldeles i närheten.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag var ju medlem i vikarie jouren förr, men nu har dom typ tagit bort den efter att så många lärare har varslats. Så har dom förtur till vikariat osv... Jag får aldrig jobba mer nu..

2010-11-18 @ 16:06:36
URL: http://itismyworld.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jaha är det så? För min coach hade tipsat några tjejer och dom har jobbat nonstop nu! :S

2010-11-18 @ 22:17:19
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0