Varning för skrivfel!

Sitter med den bärbara datorn i vardagsrummet medans Rickard kollar på nån av alla de serier han följer på projektorn. Så det är kolsvart här för att han ska få bäst bild ;) Förutom min skärm då som lyser. men tyvärr inte på tangenterna så jag ser inte riktigt vart jag sätter fingrarna, hehe. Men jag är så van att det blir lite skrivfel här och där. Jag är nämligen helt otroligt dålig på att stava ibland. Hahaha kommer ihåg en gång jag smsa med Zandra så skrev jag nåt ord, kommer dock inte ihåg vilket, men stavade fel så det vart en helt annan innebörd än det skulle vara ;)

Idag jobbade jag 6.50-12.10 på K-rauta. Och vet ni! Killen som råkade få det där presentkortet på, ehem lite för mycket pengar, hade kommit in och hämtat det riktiga!! :D Hej då till den ångesten! Precis innan jag sluta kom mamma in så vi tog en sväng på k-rauta och handla lite badrumssaker till hennes nya badrum som hon håller på och renoverar. Sen åkte vi ner till stan och åt på Sahflohrs. Blev en hamburgare för mig, då buffén inte var gluttenfri. Sen åt vi en sån där farligt god tryffel som Lisa fått mig beroende av ;)  sen gick vi i några affärer innan mamma var tvungen att åka hem till Valbo igen. Köpte nya leggings på Hm igen. Mina går sönder i skrevet/låren hela tiden. Whyy? Hahaha. Sen bar det av mot dansen. älskade dansen! :) <3


Jag i min älsklingsjacka, fast den inte syns så mycket men jaja!

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

mmmmm.... chokladtryffel.... (dreggel)

2010-11-08 @ 21:31:11
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: jennifer

Aw men tack vad gullig du är! Men du är ju alltid finast,snyggast och sötast så du ska inte säga så mycke <3

2010-11-08 @ 23:24:31
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0