Vilken sjuk bloggvärld vi lever i

Vad roligt att nästan alla har en blogg nuförtiden! Men varför börjar så många blogga? Är det för att föra en såkallad "allmän och öppen dagbok"? Eller för att få utlopp för sin tankar och känslor? Kanske några gör det för att hålla kontakten med familj och vänner som man inte träffar varje dag. Andra kanske enbart gör det för uppmärksamhet. Och sen finns det ju den lilla delen som gör det för att tjäna pengar. Sjukt egentligen vad stor bloggvärlden har blivit, och vilka sjuka pengar storbloggarna håvar in. Men det är ju som sagt marknadsföring det handlar om, och man kan ju inte säga något annat än att dom lyckats väldigt bra. Hittade detta inlägg hos megabloggaren Kenzas blogg.



Jag bloggar för att jag dels tycker det är roligt att skriva, dels för att det kanske kommer bli roligt sen att se vad man skrev förr i tiden. Sen så är det några som tycker det är kul att läsa min blogg. Jag älskar att läsa andras bloggar, speciellt de som man vet vilka de är. Så intressant att veta vad andra har för tankar, känslor och liv. Har alltid tyckt om att veta precis allt om alla. Förr fick jag ofta höra kommentaren: -Men sluta va så nyfiken Sabina! Hehe, men jag har alltid varit sån, spanat in folk i butiken på restaurangen osv. Ända sen jag satt i vagnen glodde jag på folk tills de tills slut gav med sig och tittade generat tillbaka till en liten jag som sken upp med världens leende. Haha till och med nu får Rickard ibland säga till mig att: Nu tittar du igen.. Förlåt men jag kan inte hjälpa att vara så intresserad av vad just du är för person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0