Danslängtan

Morrn´Morrn´ -som syrrans sambo alltid säger på morgonen.

Vakna upp av, eller jag var nog redan vaken i och för sig (är det ett sammansatt ord?) att jag redan nu längtar tills nästa danstermin! Den här terminen har inte ens slutat och jag börjar redan dansa igenom nya steg i huvet, haha. Lääängtar. Fast det ska ju bli skönt med lite lov också, men börjar samtidigt bli lite nervös av att inte ha något vettigt att göra på lovet. Fast Jag och Lisorna har bestämt att vi ska träffas och dansa en massa på lovet :) Planera klart allting inför nästa termin. Nej nu får jag sluta tänka på det och fokusera på de få danslektionerna som är kvar! Snyyft! Och helgen är ju verkligen något att se fram emot! :)




En partyfixad jag..

Kommentarer
Postat av: Dans Bella

Åhh jag vill oxå dansa på lovet =)

2010-11-17 @ 21:44:27
Postat av: Lisa Brändström

Det kommer bli great! Bella, då kan få vara med på ett hörn du med ;)

2010-11-17 @ 23:03:12
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0