Träningsvärk

TRÄNINGSVÄRK! Sen gympasset i tisdags. Jepp jag lyckades slita arslet från soffan, hehe. Undra om jag är lika duktig idag?


Gud vad sur jag blev, i tisdags, när en gubbe stirrade på mig när jag sprang på rullbandet. Hatar verkligen när någon okänd kollar konstigt på en för att man springer så svetten rinner. Hallå, varför går man annars och tränar? Fattar inte hur alla kan se så torra och rena ut på gymmet, haha. Hursom helst märkte nog snubben att jag kastade hatiska blickar mot honom så han vågade inte titta vidare. På nåt sätt kände jag ändå igen honom. Säkert från k-rauta. Åh nej tänk om han var en såndär snäll kund, med k-rautakort och allt. Inte så konstigt att han kollade då kanske.. Eller så var han en såndär kund som vill lämna tillbaka sina varor efter ett halvår, och skriker och kastar iväg k-rautakortet när vi säger att han inte får det. Då förtjänade han mina hatiska blickar lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0