Superbrorsan

Är inne i en såndär hemskt period då jag känner mig dålig. Eller inte tillräckligt bra. Känner så med dansen. Men man ska ju tänka på att ha kul och inte på att man är dålig. Fast helt ärligt så känner jag mig som en medelmänniska. Haha låter kanske lite hemskt, men jag är aldrig riktigt dålig på det jag gör, men inte heller skit bra. Allt jag gör är bra, men jag känner mig aldrig bäst. Som min storebror tillexempel, han är en sån person som är skit bra på allt han gör. Han kan så mycket fast han aldrig pluggar, vinner alltid i spel (oavsett om det är tv-spel eller kortspel), lagar gudomlig mat utan att följa något recept, när han spelade fotboll var han en av de bästa i laget (kommer ihåg att tränaren ringde hem och försökte få honom att fortsätta när han slutade), när han kladdade ner något på ett papper försökte jag och Henrik att rita av det för det var så snyggt (sen skrattade han åt oss för det blev aldrig lika bra så som han hade ritat), till och med dans är han skitbra på (Iallfall tyckte jag det när jag var mindre och han gjorde Moonwalks). Faan! Oj nu svärde jag. MEN FÖRBANNADE UNDERBARN!! Kunde han inte ha delat med sig lite? JO en sak till: Han är nu 30 år, och ser så ung ut att han lätt kan misstas för 20! Lite gråa hår och rynkor kan han väll få??


Kommentarer
Postat av: Dans Bella

Men Sabina!!! Dansgenen har du ju fått i allra högsta grad =) Du är ju jätteduktig juuuuu. Så nu slutar du tänka så =)



Jag tycker att du är bra på att dansa iaf =)

2010-11-11 @ 21:42:20
Postat av: Lisa Brändström

Hahaha, knäpp-Sabina! Du äger ju på dansen ju!!!!!!

2010-11-11 @ 23:02:09
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja jag vet. Får sluta! Tänker lite knäppt ibland ;) tack tjejer! puss <3

2010-11-12 @ 09:00:02
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0