Sötbarn <3

Tänk att man alltid tycker att ens egna syskonbarn är de sötaste och roligaste i världen :) <3

Igår när vi satt vid matbordet hemma hos syrran, med maten halft uppäten, frågar mamma Ville:
-Ville, var du in i farmor och farfars husvagn nånting nu när de var på besök?
Ville lyfter lätt på ena skinkan:
-BRRRAAAAAAAAK! Släpper ut världens fis som svar på mammas fråga. HAHAHAHAHA gud vad vi skratta! Men Ville bara fortsatte äta och vara cool, "pruttar gör väll alla liksom?". Haha sen när han lekte i hans lilla Pippi-tält stack jag in huvudet och skrek: BUUUUUU! Ack så rädd han blev, fast han flög upp i luften spelade han ändå cool sen. "Vadå jag vart inte rädd"- Sen utbrast han i en korrekt grammatisk mening (för att vara 2 år) :
-JAG HAR BAJSAT!!
Hahaha stackarn. Vilken hemsk moster jag är som skrämmer skiten ur barnen ;)


Ville i sitt Pippi-tält



Lilla älsklings Hugo får vi inte glömma! Som förövrigt är världens gladaste lilla bebis. Så roligt när Ville skricker: AJA BAJA HUGOO! När Hugo tar hans leksaker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0