Morgonlängtan

Längtar tills imorgon. Då ska jag ha en absolut-inte-göra-någonting-dag! Bara ligga hemma i soffan. Sitta vid datorn. Titta på dåliga program på tv. Läsa en bok. Inte passa några tider. Städa undan. Laga mat. Och mysa med älskling när han kommer hem från jobbet. <3

Idag blir det jobb på k-rauta. 11.15-19.30. Hela dagen försvinner. Men vad gör det. Skulle nog inte göra något vettigt ändå. Fast cykeln behöver få sin punkta fixad och sovrummet vill nog se sitt golv igen, haha. Jobbet på dansen är så olikt. Där är det mer "oj har vi redan slutat!" och på k-rauta är det mer "Oj är det så långt kvar tills jag slutar". Ibland kan jag inte riktigt förstå hur jag kan ha haft sån tur att få jobba med det jag älskar, dans! Jag känner mig så lycklig tack vare det. Men jag är också glad att jag får jobba på k-rauta. Får ju lite extra pengar som sagt, och kommer en liten bit närmare Thailand resan! :D 


   Min bild på dansen. Världens underbaraste jobb och kollegor! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0