Middag och utgång

Sådär. Nu är det undan plockat lite från gårdagen. Vad har hänt med mig? Fått nån allvarlig städmani tror jag. Eller städmani skulle nog inte vanliga ordningsamma människor kalla det, men för sånna som mig är det mani. Hehe. Bjuder på lite bilder från kvällen. Vi var ett par härliga tjejer som åt middag, ost och skinksås med pasta och grekisk sallad, och drack hemma hos oss. Blev en del mjölkdrinkar som slank ner, mums! Hihi. Hade på mig mina nya snygga och röda klänning från Bik Bok. Rickard tyckte först inte att jag skulle köpa den för han menade att jag bara skulle gå och dra i den hela tiden och inte kunna dansa som jag brukar. Men ett par säkerhetsnålar vid armhålan satte stopp för det, hehe.






Brun/rosa makeup









Emelie och hennes kompis Sofie :)


Mina kära hjärtstrumpbyxor! Som gick sönder när jag drog på mig dom. Som tur var vart det bara ett mega hål på ena skinkan så det var inget som märktes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0