Let´s zumba

Haha. Jag har inte fattat det där när man ska svara på någons inlägg på bloggen. Jag skriver alltid svaret i min egen blogg ;)

Strax blir det till att möta Ida och dra iväg på ett litet zumbapass. Spännande. Får se om vi hinner med lite solning efter. Skulle vara skönt. Sen blir det dusch, fix, ner på stan, till dansen och sist tjejmys med danstjejerna! :D ska bli jätte kul! Hoppas att några fler hänger på så vi blir ett gäng! Så sällan alla träffas samtidigt. 



Jag måste börja plugga nästa höst. Orkar inte va hemma om dagarna längre. Men vad vill man bli..? 

Kommentarer
Postat av: Marie

Skriv svaret som en kommentar på den personens blogg. Du kan skriva "svar" innan så dom vet att dom har skrivit till dig innan. För om du skriver svaret som en kommentar på din blogg kanske dom inte ser svaret :)

2010-11-19 @ 11:39:24
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0