Gym vs. vinterskor?

Så sent jag vakna upp imorse. För att vara jag. Men så skönt det var! Synd bara att jag måste till Competens idag.. För att skriva på den där lappen så jag får lite ersättning från försäkringskassan. Skulle egentligen vilja slippa all den skiten, nu vill dom t.ex. att jag ska söka jobb på elgiganten i Bromma, whaat? Vad ska jag dit och göra? Men jag behöver nog de där extra pengarna i december då jag inte vet om jag får jobba eller inte. Det är ju ingen dans då :(
Hursomhelst. Tror jag skippar gym idag kanske, så hinner jag dra ner på stan i en jakt efter vinterskor. Haha ser ju bedrövligt ut nu när jag har klackskor till mjukisar ;)



Kommentarer
Postat av: F R I D A

vad heter den modellen på minnetonka? :)

2011-12-19 @ 12:24:12
URL: http://fridawoxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0