Forever young

Pust. Diskat och städat hela lägenheten (och då menar jag verkligen heeeela!) och nu står maten på spisen också! Usch vilken tråkig och jobbig vardag hemmafruar måste ha. Och nu menar jag inte Hollywoodfruarna, dom har det nog rätt så kul, utan de här riktiga som är hemma om dagarna. De som tar hand om huset och allt där till medan de andra familjemedlemarna är iväg på sitt. Näe en sån ska jag adrig bli! Däremot ska jag påminna mig själv om att det nog inte skulle vara så tokigt att skaffa ett hembiträde till äldre dar. När man har fullt upp med jobbet och att få familjen att fungera samtidigt som man ska ha ett eget liv. Näe helt plötlsigt lät det inte så kul att bli helt vuxen..



Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

haha, men Sabina... du ÄR ju vuxen :)

2010-11-04 @ 18:36:33
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hahaha men inte så vuxen att jag har barn och hela köret ;) än får man vara ung, dum och ansvarslös :D

2010-11-05 @ 14:52:02
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0