Dum dummare dummast

Vad har hänt? Vad blåst jag har blivit. Eller det kanske jag alltid har varit men sett tecken på det nu. Idag på k-rauta när en företagskund handlade på faktura och jag frågade om han ville ha någon märkning mumlade han till svars:
-mmafnagelrr.
Jag: -Ursäkta men vad sa du nu?
-Mlnagelr.
Nagel! Vilken konstig märkning tänkte jag. Men jaja skriver det om han vill ha det. Sen sekunden efter jag tryckt på okej och papprerna kom ut i skrivaren slog det mig. Meen dumhuvve! Han måste ju ha sagt LAGER och inte NAGEL som jag trodde att han sa. Snabbt men diskret tog jag papprerna åt sidan och gjorde "N" till "L" och det sista "L" till "R". Höll mina fingrar korsade att han inte skulle se mitt lilla försök till att inte bli utskrattad totalt och dömd till titeln "K-rautas dummaste blondin" när jag räckte över pappret till honom. Ni vet hur grabbig och manliga byggarbetare är, de älskar att skratta åt såna som gör fel. Men kunden bara tittade fundersamt ner på pappret och gick ut i butiken. Puuuh tror inte han märkte nåt. Snart får jag ta och färga håret svart om jag ska fortsätta göra korkade misstag. Hahah men kan inte hjälpa att skratta själv åt det. Iblabd hänger hjärnan verkligen inte med ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahaha..... lite roligt var det ju ;) men tror inte han märkte nåt, dom kollar ju typ aldrig på dom där papperna nästan. vissa vill inte ens ha dom heller. =)

2010-11-05 @ 18:38:11
URL: http://dreamlindaa.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

men.. hahhhahahahahahahahhhahahahahahaha... du är så skön Sabina!

2010-11-06 @ 12:21:50
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0