Bra slut!

Vart på mycket bättre humör mot kvällen. Tack vare Rickard och Lisa! Så nu känner jag mig glad igen :)
Jag och älskling var och åt på Kina restaurangen här på söder. Och det var riktigt gott och mysigt. Vi satt och prata lite om hälsa och så. För vi båda har en app på telefonen där man kan fylla i vad man har ätit och tränat, vilken mål vikt man har och vidare. Vi gör det bara för skojs skull. För att se hur vi ligger till. Nyttiga eller livsnjutare ;)
Och jag kan nog säga att vi båda tillhör det sistnämnda, iallafall om telefonen ska ha rätt. På mina dagar jag har fyllt i är det ett stort rött kryss över. Hahaha verkligen a big no, no! Så igår när jag blev sugen på glass ändrade jag min målvikt så det inte skulle se lika hemskt ut på tabellen, hehe ;)






Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Helt klart värt att ändra målen :) Skönt att det kändes bättre, vad gullig du är! Jag vill ses, men du svarar inte i telefonen ju :p... jag vaknade halv ett :O

2010-11-15 @ 12:51:00
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0