Bajsbadet

Fick ett sånt badsug imorse, eller mer sen eftermiddag för att tala sanning, så jag och Rickard drog iväg till fjärran som nyss öppnat igen efter renovering. Men när vi kom dit fick vi informationen om att Äventyrsdelen (anledningen till att vi åkte dit) var stäng, pga av att någon bajsat i poolen!! Hallå vad är det för person som saboterar genom att bajsa i en allmän pool. BAJSUNGE!!Näe det enda som var öppet var den Iiiiiiiskala simbadsängen (stavning?) och relaxavdelning. Relaxen ska tydligen vara kass och simbadsängen har jag hemska minnen ifrån skoltiden så. Det vart en Ikea tripp istället. Fick med mig ljus som jag tänt nu. Älskar ljus! Skulle inte klara av vintern utan dom. Näe ikväll blir det till att hänga framför tv:n och kolla på Bounce! Deras avslutningsshow ska visas :D




Kommentarer
Postat av: Linda

bassäng. ;) ja the last bounce ska jag också se, var ju å kollade på det i globen med pauline bland annat i våras. =) grymt ju!

2010-11-06 @ 20:00:57
URL: http://dreamlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0