Avslutningsnerver

Hemma från ännu en kväll på dansen :) Vart en runda på stan med Bellis och Lisa i jakt efter avslutningskläder. Hittade jätte snygga och vi gick bara in i typ 3 affärer? Haha så alla vi tre kommer se lika ut! Skönt att ha gjort klart allt med grupperna med musikschema och så. Är lite smått nervös inför helgen, vet inte vad jag ser framemot värst: vurpa i högklackat på girls, alla klädbyten (tänk om man glömmer ta på sig kläderna och springer ut..), Eller alla hopp och snurrar i jazzen, tänk om man börjar dansa "womanizer" till Lollo & Bernie!? Men så illa kan det ju inte bli. Fast man vet ju inte om huvudet slår slint. Kul ska det bli med SM på lördag iallafall!! :D Så otroligt roligt att nu får vara med och coacha alla duktiga tävlingsdansare. Lyckligt lottad! Fast jag själv slutade tävla för 2 & ½ år sen, då SM i street var min sista tävling, så får jag ändå vara med på ett hörn! Eller ja ganska stort hörn :) Nej, nu ska jag hoppa i säng och tänka på minst 3 bra saker jag gjort idag.



Snällt Malin, snällt ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Hahahaha, du är så rolig! Det kommer gå AS-BRA eftersom du är AS-BRA!

2010-11-26 @ 11:59:57
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0