3 årsdagen

Snart kommer mamma och hämtar mig. Vi tillsammans med brorsorna ska ner till Stockholm och hälsa på farmor, syrran och sen pappas grav. Idag är det tre år sen han dog. Har haft lite smärtor i ryggen den senaste veckan. När han dog hade jag så ont i ryggen så jag tjata på alla att de skulle massera mig kommer jag ihåg. Tror verkligen att sorg och psykisk smärta kan sätta sig i andra delar av kroppen. Tänkte att jag skulle bjuda på ett glatt minne. För så minns jag min pappa, alltid glad och skojsam.


Kommer ihåg när vi var i Thailand för första gången. Då var vi Phuket och det var den mest fantastiska och lyckade resan vi gjort. Jag älskade att bada i de höga vågorna på Karon Beach. En dag när pappa var med, min pappa var ingen som tog en lugn simtur när han badade. Tvärtom! Han var lika vild i vattnen som vi, haha. Han dök och hoppade, simmade under vattnet och stänkte vatten. Men när han kom upp efter att ha simmat under ytan ett tag i Karon beach sköna vatten, innan han hunnit slagit upp ögonen såg jag honom ta ett djuuuuupt andetag innan en våg kom och sköljde ner i hans käft. Hahahahaha! Jag blev också träffade av vågen och fick en kallsup bara för att jag skratta så mycket. Pappa tyckte inte alls det var kul efter att han hade hämtat sig från monstervågen som träffat hans stora gap. Hahaha men jag tyckte det var kul iallafall.


En bild från vår andra resa i Thailand.


Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Tre år sen! Åh vad tiden går fort. Tacka gud för att man har minne för att minnas allt det bra :)<3

2010-11-08 @ 22:57:07
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0