23e November - 1 & ½ år <3

Godmorgon!

Vaknade vid femtiden av att älskling pussade mig hej då. Eller klappade han mig bara på kinden? Haha svårt att veta sådär tidigt på morgonen. Så tråkigt att han måste iväg så tidigt till jobbet, och kommer hem när jag har hunnit åka till dansen. Vi har lovat varandra att hitta på en massa roliga utflykter nu när jag blir ledig från dansen - och för att fira vår 1 & ½ årsdag! Hihi. Tänk att tiden gått så fort! Men den gör väll det när man trivs så bra ihop och har roligt tillsammans. Så lycklig över att jag har träffat honom. Vågar inte tänka på hur mitt liv skulle se ut nu om jag inte hade gjort det den där kvällen 23e maj 2009. Han är verkligen den första jag har kännt att jag vill ha ett förhållande med. Och den enda jag ser en framtid med <3



Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Fina fina fina NI! :)

2010-11-24 @ 20:13:09
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0