18e November

Helt glömt bort att skriva idag. Ack och ve vilken skam! ;)

Dagen började med att jag vaknade 20 minuter försent än planerat. Den här natten ska jag ha mobilen på laddning! Sen sprang jag iväg till gymmet (låter mycket bättre att skriva sprang än lunka, eller hur?) Ett snabbt pass på gymmet sen hem och duscha av sig allt och iväg för att göra naglarna. Sååååå snygga de vart! Visar bild imorgon ;)
Sen tog jag och min "trogne vän" bussen, en trip ut till valbo där jag möte upp Emelie och Tessan för lunch och shopping. Visar allt på bild imorgon om jag orkar! Det var 50 procent på allt inne på BikBok!! När vi sedan skilldes åt stod det jazzdans på mitt schema, gryymt! Och nu när jag slängt i mig kvällsfilen och lite därtill ska jag snart flyga in till sängen...Vart tar alla dagar vägen??


En snygg bild på oss, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0