Vilken nöt

Kära blogg.
Vilken nöt jag är! Haha. Var stensäker på att det var idag kl 10.30 som jag skulle fixa naglarna hos Amanda och sedan sola och luncha med Emelie för att sist bege mig till dansen för att träffa Hanna pch planera lite. Därför ställde jag klockan på 6.15 så att jag även skulle hinna gymma innan. Sen låg jag där i sängen och vände och vred på mig. Kunde inte sova och började stressa upp mig för att jag skulle upp tidigt. När jag sen kom på att jag druckit kaffe på min sena lunchrast på jobbet, gjorde inte det saken lättare. När alarmet tillslut ringde gick jag upp och fick till min fasa se att det var ju FEL DAG!! Det är ju den 10e jag ska dit. INTE DEN 8E!! Suck -.- och det här är inte första gången jag tar fel på dagen... Man lär sig ju av sina misstag sägs det, men inte jag inte. Så nu kan jag inte somna om och ska inte träffa Emelie försen vid ett. Och Hanna och jag bestämde oss för att planera i ett senare skede istället. Gud så onödigt det här vart!







Kommentarer
Postat av: Linda

skönt å va på loggen, å slippa kassan lite. =)



du, kan du jobba tis den 14e 15:30-19:30 ?? jag kom på att jag skulle bort då efter jag tackat ja. / Linda

2010-12-08 @ 10:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0