Julen

Sådär. Nu är jag tillbaka i bloggvärlden efter att ha haft ett kort juluppehåll! Vill inte sitta vid datorn på julen, är lite små töntig när det kommer till julen och dess traditioner, hehe.

Julafton spenderades hemma hos mamma tillsammans med alla syskon, syskonbarn och söta farmor. Alla traditioner följdes som vanligt; Julfrukost, skotta snö och bobåkning med Ville, sen vart det julllunch, Kalla Anka, godis, tomten kom och lämnade en säck med klappar, paketöppning och sedan julgröt. Fick presentkort, wii fit plus, filt, ljus, luktagott m.m. Sen när jag kom hem till Rickard hade vi vår egen julklappsutdelning. Fick min snygga klänning från Gina, ett halsband, navelsmycken, vinglas och den röda lampan jag så länge velat ha. Var tvungen att påminna honom att jag fyller år om en månad drygt också. Haha då kommer han få det svårt nu när jag fått allt jag önskat mig ;)

Nåja det var lite om min jul. Juldagen innehöll släktmiddag, fest och utgång. Och idag har vi kikat lite på mellandagsrean. Nu blir det Narnia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0