Mot gymmet

Uppe tidigt idag, eller tidigt för att inte vara en sån som går i skolan eller har ett 8-16 jobb ;) Ska ner till gymmet och köra lite innan jag ska möta upp Lisa på stan för en tidig lunch. Sen ska vi fortsätta planera lite och koreografera. På kvällen är det äntligen dags för HARRY POTTER! Jag har inte sett den nya filmen än. De flesta jag hört som gjort det har inte tyckt den var nån höjdare. Hoppas jag tycker annorlunda ;) Rickard är glad bara över att den visas i 3D. Undra om jag hinner spela lite the Sims innan jag måste börja röra på mig? Har ju börjat nörda det nu igen..


Hehe vi prövade HM´s herrmössor igår på köpis.

Så snygg <3

Prövade en i vitt. Undra vilken som var coolast, jag eller mössan? Haha

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

hahaha du är så söt :D <3

2010-12-02 @ 22:44:44
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0