Uppdaterat!

Sådär, nu har jag ändrat min presentation på Uddans hemsida. Agneta har varit på oss länge att det ska fixas men det har liksom glömts bort. Men nu är det gjort :)

Kom hem från Harry Potter för ett tag sen. Tråkigt att den inte visades i 3D som det var tänkt, men jag tyckte filmen var bra ändå. Helt klart sevärd. Jag satt och krama Rickards arm ett par gånger. Dels för att jag inte skulle hoppa ur fåtöljen när en sekvens av du-vet-att-något-snart-kommer-hoppa-fram-helt-plötsligt kommer. Och dels för att jag inte skulle dunka till långhuvud som satt mitt framför mig och skymde halva skärmen. VARFÖR ALLTID PRECIS FRAMFÖR MIG? Långa personer borde bli tvingade att sitta längst bak i bion. Samma sak när det gäller konserter eller andra framträdanden. Varför stå längst fram och förstöra för andra, gå bak!! Du ser ju ändå över alla oss korta! Aaargh. Förlåt alla långbenta. Jag skulle inte störa mig så mycket på er om jag nu var nöjd med min längd..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0