Söndag

Igår spontanåkte vi till Uppsala jag och älskling och gick där och julhandlade lite. Hittade grejer till julklappsbytet vi ska ha med dansen nästa helg. Längtar! Sen på kvällen åkte jag hem till Lisa där vi satt och muffla i oss massa godis, chips och julmust. Mmmm. Idag har vi kollat lite på film, och sen ska vi ut och "övningsköra" Rickards bil. Eller jag ska lära mig att köra den ;) sen blir det nog mat hemma hos hans föräldrar och därefter ska jag ha en grupp som kallar sig för x-girls. Tänkte köra en liten ragga slinga med dom. Det blir nog bra! Juste! Har glömt att visa bild på naglarna. Haha, hade ju tänkt lite juliga men de blev mer....Förskräckliga. Visar bild sen! Chiao.


Gänget <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0