Ojämna skinkor

Jag har alltid tyckt att mina skinkor, på rumpan alltså, inte är symetriska. Den ena är lite mer platt i mitten och sluttar nedåt, medan den andra är mer rund och uppe. Jag försökte få Rickard och se detta, och han trodde det berodde på att jag "piruttrerar" (hans egna ord, fint va?) mer på det ena benet och därför var den skinkan mer formad än den andra. Hahaha. Intressant teori det där. Jag tror däremot att jag lägger vikten mer på en, och den stackarn klarar inte trycket riktigt och därför blir mer platt. Vad tror ni?

 

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

hahahahaha... ja... jag vet inte vad jag ska tro :) Ha det så gott med tacosen!

2010-12-19 @ 23:17:04
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Linda Mattsson

haha ah jag tror ena skinkan blir lite avundsjuk på den andra eftersom du lutar mer mot den så då buffar den andra upp sig ;D

2010-12-20 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0