Nails fixing time!

Idag är det äntligen dags att göra naglarna, hehe. Det är jag säker på ;) dock är jag inte säker på vad jag vill göra med dom? Det är ju så fint med vanliga vita. Fast nu när det snart är jul känns det kanske kul att göra något juligt. Vi får se. Måste ner till arbetsförmedlingen innan och fixa en grej. Sen efter naglarna får vi se om jag orkar ta mig till gymmet.. Ska träffa Ida idag iallafall och gå på stan och köpa lite gott inför julklappsbytet ikväll. Ska bli så kul att träffa lilla gänget igen. Vi träffas alldeles för sällan. Och när det väll händer har vi nästan för mycket att ta igen.


Funderar på om jag ska ta min röda, eller den leoapardfärgade klänningen ikväll. Fast leopard kanske blir lite för "exotiskt" för ett julklappsbyte. Haha som Rickard kallade vinteroxen/buffeln vi såg i järvsö, "exotisk", tyckte han att den var då det bara finns tolv kvar i Sverige. Vet inte om ett djur kan vara exotiskt när det lever i Sverige ;)

Kommentarer
Postat av: Linda Mattsson

Den där klänning är så fin på dej :D skulle ju passa perfekt på julafton oxå :)

sj har ja köpt en vinröd klänning te jul ^^

2010-12-10 @ 15:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0