Myror i brallan

Åh vad det kryper i mina ben!! Känner för att ta en löptur runt kvarteret. Men jag vågar inte gå ut själv nu när det är mörkt. Haha, klockan är bara kvart i tio men läskigt ändå. Rickard ligger och försöker sova som vanligt. Han går ju upp så tidigt på morgonen och därför i säng tidigt. Annars hade jag kunnat dansa lite för att få bort energin i benen. Men det hörs ju så väl, så då blir han störd. Hmm vad kan man annars göra en onsdag kväll kvart i tio när ångesten kryper genom kroppen. Det måste vara ångest. Annars brukar jag inte känna såhär. Tror jag ska ta och träna på piruetter lite. Det är ju ganska ljudlöst, om man gör det rätt ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0