Londonresa beställd!

WIIIIEHOO! Idag vart Londonresan äntligen bokad! Så den 5e januari drar vi och kommer hem den 9:onde! Ledsen över att missa uppstartslägret med Mario, men jag missar det ju faktiskt pågrund av London får jag försöka tänka :) Är redan nervös över att vi ska strula till det och hamna på fel plan jag och Rickard. Han har aldrig rest utomlands förr, och även fast jag har mycket erfarenhet av att resa så är jag ju inte direkt den mest uppmärksammaste personen som hänger med alltid. Tänk om vi kommer till Island istället! Eller nåt annat hemskt och kallt ställe. Näe jag har cirka 2 veckor på mig att lära mig att lyssna på folk, bli uppmärksam och att hänga med. Då kommer allt gå fint, fint! :D



+



=LÄNGTAR! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0